Sayarak Zayıflama Kitabı

"Hub" ve "authority" sayfalarını kullanan benzer sayarak zayıfla bir kavram, Google ve diğer arama motorlarından hibe alan bir Cornell profesörü olan Jon Kleinberg tarafından ortaya kondu. Kleinberg açıklıyor:

"...iyi bir hub, birçok iyi yetkiliye işaret eden bir sayfadır; iyi bir otorite, birçok iyi hub tarafından işaret edilen bir sayfadır."
- Köprülü bir ortamda yetkili Kaynaklar (PDF)
Bu kavramların bugün kullanıldığı dereceyi bilmesek de, Google 2003'te Hilltop algoritmasını satın aldı.

SEO için yetki sayfalarını nasıl kaldırabilirim:
Bağlantı inşaatçılar ortak bir uygulama bugün “ kaynak sayfalarından bağlantılar aramaktır .” Bunlar temelde bir konu etrafında yararlı sitelere bağlantı veren Hub / uzman sayfalardır. Bu sayfalarda Puanlama bağlantıları genellikle size bir ton yardımcı olabilir.

Ek Kaynaklar: Kaynak Sayfası Bağlantı Oluşturma

3. Makul Sörfçü
Tüm bağlantılar eşit oluşturulmaz .

Google'ın makul sörfçü patentinin arkasındaki fikir, sayarak zayıfla 5333 bir sayfadaki bazı bağlantıların diğerlerinden daha önemli olması ve böylece kilo vermesidir. Daha önemli bağlantı örnekleri şunlardır:

Belirgin bağlantılar, HTML'de daha yüksek
Hem kaynak belge diyet kitabı  hem de hedef belge ile ilgili topikal olarak ilgili bağlantılar.
Tersine, daha az önemli bağlantılar şunlardır:

"Hizmet Şartları" ve altbilgi bağlantıları
Banner reklamları
Belgeye ilgisiz bağlantılar
Önemli bağlantıların "makul bir sörfçü" tarafından tıklanma olasılığı daha yüksek olduğundan, topikal olarak alakalı bir bağlantı, konu dışı bir bağlantıdan daha fazla ağırlık taşıyabilir.

"...kaynak belgeyle ilişkili topikal bir küme, hedef belgeyle ilişkili topikal bir kümeyle ilişkili olduğunda, bağlantı, kaynak belgeyle ilişkili topikal kümenin hedef belgeyle ilişkili topikal kümeyle ilgisiz olduğundan daha yüksek bir seçilme olasılığına sahiptir."
- Amerika Birleşik Devletleri Patent: 7716225
Makul Sörfçü Google

SEO için makul sörfçü nasıl kullanılır:
SEO için makul sörfçü yararlanarak ile anahtar basitçe: tıklandığında almak daha olasıdır bağlantıları elde etmek için çalışmak .

Bu demektir ki sadece parası alma bağlantıları önemli zayıflama sitesi alanlarda yüksek trafik sayfaları, ama daha ilgili link için konunun sayfası barındırma, daha fazla yarar sağlamak olabilir.

Ne sayfa konuları / çapa metinleri tam bir eşleşme olmalı, ancak aynı genel alanda olsalar yardımcı olur. Örneğin, "beyzbol" hakkında yazıyorsanız, spor, ekipman, sporcular, eğitim, egzersiz, turizm ve daha fazlası hakkında sayfalardan ilgili çapa metni ile bağlantılar, daha az alakalı bağlantılardan daha fazla sıralamayı artırmaya yardımcı olabilir.

4. Konu duyarlı PageRank
Aksine söylentilere rağmen, PageRank Google'da çok canlı ve iyi.

PageRank teknolojisi bir arama indeksi boyunca farklı sıralama sinyalleri her türlü dağıtmak için kullanılabilir. En yaygın örnekler popülerlik ve güven olsa da , başka bir sinyal , bir Google yazılım mühendisi olmaya devam eden Taher Haveliwala'nın bu makalesinde yer aldığı gibi topikal bir alaka düzeyidir.

Orijinal konsept, "tohum sayfalarını" konuya göre diyet uzmanı gruplandırarak çalışır (örneğin, New York Times'ın siyaset bölümü). Bu sayfalardan çıkan her bağlantı, bir sonraki bağlantı kümesinden geçirilen konuya duyarlı Pagerank'ın küçük bir miktarından geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Giraffe Wall Art" Ev Dekorasyonunda Doğanın Zarafeti

 Ev dekorasyonu, yaşam alanlarımıza kişisel dokunuşlar eklemek ve atmosferi zenginleştirmek için harika bir fırsattır. Son yıllarda, duvar s...