Seo Şirketleri

Çoğu pazarlamacılar web sitelerine bağlantılar seo web üzerinde “oy” olarak saymak anlıyorum. Google ve diğer arama motorları, arama sonuçlarında web sayfalarını sıralamak için bu oyları kullanır. Daha fazla oy bir sayfa birikir, daha iyi arama sonuçlarında sıralama o sayfanın şansı.

Bu, orijinal PageRank patentinde açıklanan Google'ın algoritmasının popülerlik parçasıdır. Ancak Google popülerlik için bağlantıları kullanmayı bırakmaz. Alaka düzeyini ve otoriteyi belirlemek için bağlantıları kullanmanın bir dizi akıllı yolunu icat ettiler - yani bu sayfa hakkında ne var ve kullanıcının arama sorgusu için güvenilir bir cevap mı?

Google'da sıralamak için, sadece popüler sayfalardan seo danışmanlığı aldığınız oy sayısı değil, bu bağlantıların alaka düzeyi ve yetkisi de .

Google, grow complex'i hızlı bir şekilde kullanabilir, ancak yazının altındaki daha alakalı sıralamalar için bu stratejilerden yararlanmanın birkaç basit yolunu ekledik.



1. Bağlantı metni


Başlangıçta , arama motorlarının çalışma şeklini değiştiren orijinal PageRank patenti vardı. Çapa metninden çok bahsetti:

“Bu nedenle, belgenin metni arama terimleriyle eşleşmeyebilir, ancak belge başlıkları veya backlink bağlantı metni arama terimleriyle eşleşen seo hizmeti belgelerle gösterilirse, belge bir eşleşme olarak kabul edilir.”
Özetle, eğer bir sayfa "hipster pizza" bağlantı metnini kullanarak size bağlanırsa, sayfanızın pizza ile ilgili olması iyi bir şans — ve belki de hipsters.

Birçok sayfa “pizza " varyasyonlarını kullanarak size bağlanırsa-yani pizza restoranı, pizza teslimi, Seattle pizza-o zaman Google bunu güçlü bir sıralama sinyali olarak görebilir.

(Aslında, bu etki çok güçlü, Google'da Seattle'da “hipster pizza” için arama yaparsanız, ilk sayfada sıralamanın üstündeki bağlantı için hedefimizi göreceksiniz.)

Bağlantı Metni
SEO için çapa metni nasıl kullanılır:
Bu konuda birimler yazılabilir. Google'ın kendi SEO Starter Kılavuzu, aralarında bir dizi çapa metni en iyi uygulamalarını önerir:

Sayfanızın ne hakkında olduğunu açıklayan açıklayıcı bağlantı metnini kullanın (ve arayın)
Genel bağlantı metninden, konu dışı bağlantı metninden kaçının
Çapa metnini özlü tutun - birkaç kelimeden fazla değil
Bazı Google patentleri, alakasız bağlantı metni ile bağlantıları görmezden gelmeyi tartışırken, diğer Google patentleri, ek bağlam için bağlantı metnini seo türkiye çevreleyen metne bakmayı önermektedir, bu nedenle bunu aklınızda bulundurun.

Dikkatli bir kelime: çapa metninizi optimize ederken, yıllar boyunca birçok SEOs, çok fazla iyi bir şeyin size zarar verebileceğini gözlemledi. Web üzerinde doğal çapa metin doğal olarak çeşitlidir .

Bağlantı Gezgini'ni kullanarak burada gösterilen etki alanı Yetkilisindeki Moz'un sayfasına bağlantı metninin çeşitliliğine göz atın .

Bağlantı Gezgini Bağlantı Metni
Aşırı optimizasyonu sinyal işleme için Google ve SEO tavsiye bir strateji metinleri çeşitli için iyi sıralaması.

Ek Kaynaklar:

Çapa Metni Hakkında Her Şey
Bağlantı Gezgini ile bağlantı metnini analiz etme
2. Hub ve yetki sayfaları
Google'ın ilk günlerinde, Larry Page, popülerliğe seo şirketleri dayalı sayfaları nasıl sıralayacağını anladıktan kısa bir süre sonra, Hilltop algoritması, sayfaları otoriteye nasıl sıralayacağını çalıştı. Bunu, onlara bağlanan "uzman" sayfaları arayarak gerçekleştirdi.

Uzman bir sayfa, diğer birçok topikal olarak ilgili sayfaya bağlanan bir belgedir. Bir sayfa birkaç uzman sayfadan bağlıysa, o zaman bu konuda bir otorite olarak kabul edilir ve daha yüksek rütbe olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

"Giraffe Wall Art" Ev Dekorasyonunda Doğanın Zarafeti

 Ev dekorasyonu, yaşam alanlarımıza kişisel dokunuşlar eklemek ve atmosferi zenginleştirmek için harika bir fırsattır. Son yıllarda, duvar s...